Київ, Львів: Берлін: Лондон: Торонто: Чикаго: Сідней: :: неділя, 18 квітня 2021 року

Заповіді Б-жі

Переглядів: 11654
Додано: 31.05.2014
Hi 1 Рекомендую 0 Коментарі: 109
  • 13:39 14.06.2014
    0 1
    Зараз лежу в ліжку гола ,перетрахана, скоро мати приведе до мене мою донечку ,я її буду бити ремнем по дупці ,кожну суботу так роблю для профілактики .
     
  • 00:03 15.06.2014
    0 0
    До: Ariana - #248891

    Як не здатна нічого путнього у тему
    Цитата:Заповіді Б-жі

    додати, то
    Геть з теми!!!!
     
  • 13:55 15.06.2014
    0 1
    До: Orysya - #248893

    Само йди геть Я написала по темі ,лупцюю свою доньку ремнем згідно заповідів Божих що треба покалічити тіло щоб врятувати душу .
     
  • 15:48 15.06.2014
    0 1
    А після порки я обіймаю доньку і ми лежимо з нею голі
     
  • 01:46 19.06.2014
    0 0
    Цитата:Сьогодні навіть наука, яка раніше досить скептично відносилась до релігії, сьогодні підтверджує багато її догматів, зокрема і про силу молитви. Англійський дослідник Рендольф Берд спостерігав за двома групами хворих, яким давалися однакові ліки, але за одну групу хворих молилися віруючі люди, а за іншу ні, і ніхто, крім дослідника не знав, за яку групу моляться. Він виявив факт, що хворі з групи, за яку молилися, швидше і в більшій кількості вилікувались ніж в іншій групі, хворі якої приймали такі самі ліки і перебували в тих самих умовах, але без молитви за них. Інший дослідник Томас Оксмен довів, що ті люди, які часто моляться, виліковуються швидше і живуть довше ніж інші люди.
    Цитата:Чупрій Л. В.
    Православний віруючий
    кандидат філософських наук, доцент
    співзасновник громадської організації «Чесне слово»
     
  • 01:50 19.06.2014
    0 0
    http://dyvensvit.org/articles/4361.html
    Цитата:VI та IX Божі Заповіді: "Не чужолож", "Не пожадай жінки ближнього твого"

    У Божих планах подружній стан має сповняти велику роль і святу мету: приводити на світ дітей та їх виховувати для людського роду. І тому Бог, даючи кожній людині здатність продовжувати себе в дітях, вклав у серце чоловіка та жінки взаємну привабливість, потяг. Якраз ця взаємна привабливість спонукає їх до життя в подружньому стані. Хто вступає в подружжя, бере на себе великі, важкі й відповідальні, Богом покладені обов’язки.

    Тож Господь Бог, маючи на увазі тягар подружнього життя, дав подругам привілей на взаємну подружню повинність. Без нього життя в подружжі нікого не приваблювало б. Тому всяке бажання і нахил поза подружжям шукати уподобання та задоволення тілесної похоті є недозволеним і грішним, бо противиться меті, яку Господь призначив подружньому станові, нівечить Божі плани.

    Для охорони святості й привілеїв подружнього стану Бог дав 6-ту й 9-ту Заповіді.


    Цитата:Гріхи нечистоти здійснюються через самонасилля, уподобання у нескромних малюнках, читання порнографічних та еротичних книжок, які розпалюють почуттєві похоті, оглядання фільмів, що суперечать християнській моралі. Дівчата й жінки грішать браком соромливості та нескромністю свого одягу.

    Св. апостол Павло каже: «Учинки тіла явні: розпуста, нечистота, розгнузданість... і ті, що таке чинять, Царства Божого не успадкують» (Гал. 5, 19-21).
     
  • 01:51 19.06.2014
    0 0
    http://www.traducionalist.info/blog/katekhizm_soma....
    Цитата:КАТЕХИЗМ: СЬОМА ЗАПОВІДЬ БОЖА
    У сьомій заповіді Бог забороняє завдавати шкоди власності ближнього.
    Власністю є все, що придбала людина чесним шляхом для того, щоб жити (гроші, одяг, дім, продовольчі товари і т. д.).

    ПРАВО НА ВЛАСНІСТЬ

    Кожна людина має право здобувати собі чесним шляхом особисту власність. Вона необхідна їй для того, щоб забезпечити старість, на випадок нещастя, або для того, щоб утримувати свою родину. Без особистої власності між людьми постійно виникали б суперечки, непорозуміння, небажання працювати, а внаслідок цього не могло би бути мови про прогрес і удосконалення суспільства. Несправедливо відбирати в людини те, що вона заощадила для себе або здобула в поті чола.
    Люди завжди і всюди мали особисту власність. (Доказом цього є найдавніші закони щодо охорони власності).
    Якщо людина має природне право охороняти своє життя, то повинна також мати право здобувати і володіти засобами, необхідними для забезпечення потреб своїх і своєї родини. Якщо б людина не мала постійної власності і змушена була б щохвилини міркувати про те, як вижити, що ж тоді сталося б у випадку хвороби або якого-небудь нещастя? Неможливим було б також здійснення прагнення людини до вічної мети. З огляду на слабкість людської природи особиста власність є просто необхідною; без неї не було бо спокою між людьми і, зрештою, в людей пропало би бажання працювати. На основі цього бачимо, що право на власність є проявом Божої волі так само, як шлюб і влада.
    Особисту власність здобуваємо собі чесним шляхом: працею, купівлею, отримавши її в дар або у спадщину.
     
  • 01:52 19.06.2014
    0 0
    Цитата:Людина не отримує від природи права на якісь земні блага. Це право вона повинна спочатку здобути собі (Штикль). Передусім вона здобуває його працею. Якщо земля та її мешканці є "власністю Бога" (Пс. 24, 1), бо вони є витвором Бога, то повинно бути власність людини те, що є її витвором. Отже, власність є нічим іншим, як лише наслідком тяжкої праці. Власність можна отримати як подарунок. Бог теж обдаровував людей; Авраамові, напр., та його нащадкам обіцяв землю Ханаан (Буття 12, 7). Патріархи дарували своє майно первородному синові, благословляючи його. Заповіти і спадщина існують і в наш час. Хто володіє маєтком, повинен завчасно скласти заповіт, аби запобігти будь-яким суперечкам, якщо би Бог покликав його несподівано з цього світу. Хто ж цього не робить, змушений буде відповідати за свою недбалість. Однак, не можна здобувати власність нечесним шляхом, напр., за допомогою шахрайства або злодійства і т.п.
    Цитата:Держава не має права відбирати особисту власність; вона може лише, із справедливих причин, обмежити нагромадження особистої власності або користування нею.
    Звичайно, держава не є якимось надвласником усіх благ. Вона зобов’язана лише оберігати особисту власність, але не має права розпоряджатися нею. Не громадяни є для держави, але держава для громадян. Держава не має також права нікого ображати, а, навпаки, повинна дбати лише про добро кожного свого громадянина. Якщо держава, з огляду на суспільне добро, примушує когось віддати їй свою власність, то зобов’язана дати за це відшкодування.
     
  • 01:53 19.06.2014
    0 0
    Цитата:Держава може накласти на більш забезпечених вищі податки, які є необхідними для загального добра. Завдяки високому оподаткуванню надмірного капіталу, держава може врегулювати загальні потреби суспільства. Держава зобов’язана оберігати майно громадян, отже, може зобов’язати їх до справедливого користування надлишками на благо потребуючих.
    http://www.traducionalist.info/blog/katekhizm_soma....
     
  • 01:54 19.06.2014
    0 0
    Цитата:Сьома заповідь Божа забороняє крадіжки, розбій, шахрайство, лихварство, пошкодження чужої власності, скривання знайдених, привласнення позичених предметів і несплату боргів.
    Крадіжка — це таємне відбирання чужого добра всупереч розумній волі власника.
    Злодієм був Юда, бо обкрадав Апостолів (Йоан 12, 6). Жоден гріх не є таким розповсюдженим між людьми, як крадіжка, тому що, з одного боку, люди дуже жадібні і заздрісні, а, з другого боку, є багато можливостей до скоєння цього гріха.
    Розбій — це насильницьке відбирання чужого добра.
    Якщо хтось відбирає чужу власність і при тому ранить людину або вбиває, тоді він здійснює розбій. Так зробили ті розбійники, котрі здійснили напад на єврея, який подорожував із Єрусалиму до Єрихону (Лука 10, ЗО).
    Шахрайством займається той, хто підступно завдає ближньому шкоди на власності.
    Шахрай завдає шкоди різноманітними засобами: користується фальшивою вагою, видає фальшиві гроші, продає зіпсуті продукти (що є гріхом проти п’ятої заповіді Божої), підробляє документи і т.п. Воля Божа є такою, щоб ніхто свого брата не кривдив і не використовував (І Сол. 4, 6)...
     
  • 01:55 19.06.2014
    0 0
    Цитата:Однак, найтяжче грішать ті, хто затримує заробітну плату, це — гріх, котрий кличе до неба про помсту.

    Заслужена плата робітника не повинна лежати у тебе до ранку (Левіт 19, 13). Того самого дня ще перед заходом сонця віддаси робітникові його плату (Второзак. 24, 15). "Не майте жодних боргів ні у кого, крім боргу взаємної любові" (Рим. 13, 8).
     
  • 01:59 19.06.2014
    0 0

    А ОСЬ ТУТ ДУЖЕ ЦІКАВО
    Цитата:Відібрані речі (ГРОШІ!!!) необхідно повернути.


    Цитата:При відшкодуванні необхідно дотримуватись таких правил:
    а)    якщо власник вкраденої речі вже мертвий, її треба повернути його спадкоємцям; якщо немає спадкоємців, треба її віддати убогим або обернути на якусь добру справу;

    б)    хто не в силі віддати всього, нехай віддасть бодай стільки, скільки може;

    в)    хто з причини убозтва або інших перешкод не може повернути все відразу, повинен мати бодай добру волю і рішення повернути тоді, коли буде у змозі; і зробити це якнайшвидше;

    г)    той, хто не може нічого повернути з украденого добра, повинен бодай молитися за того, в кого вкрав.


    Цитата:Ще стародавні іновірці вважали крадіжку мерзенним злочином і карали злодійство дуже суворо. У англосаксів (VI ст.) злодіям відрубували руки і ноги. В Угорщині (ще за св. Стефана) злодіїв продавали у неволю.

    У євреїв покарання за крадіжку також було дуже суворе. Під час завоювання Єрихону солдатам було строго заборонено брати що-небудь; якщо ж хтось таємно порушив заборону, того за наказом Бога укаменовано (Іс. Нав. 7).

    І в католицькій Церкві були встановлені тяжкі покарання за крадіжку; найменшу крадіжку карано цілорічною покутою на хлібі і воді. Бог також тяжко карає того, хто простягає руку по чужу власність. Та обставина, що вкрадена річ є недорогою, в даному випадку не має жодного значення, бо "Бог більше бере до уваги злу волю, ніж саму річ, яку несправедливо собі присвоюємо" (св. Єр.).
     
  • 02:00 19.06.2014
    0 0
    http://www.traducionalist.info/blog/katekhizm_shos....
    Цитата:КАТЕХИЗМ: ШОСТА ЗАПОВІДЬ ГОСПОДА
    У шостій заповіді Божій Бог забороняє нам усе, що може ображати нашу невинність або доброчесність інших.
    Зокрема забороняє Бог думки і прагнення, що ображають доброчесність.
    Злі думки заборонені, бо ведуть до непристойних учинків. Їх порівнюють з іскрою, котра може викликати велику пожежу. Необхідно відразу ж намагатися позбутися будь-яких злих думок або за допомогою молитви, або відвертаючи увагу на інший предмет. (Дивися розділ про спокусу). Доки подібні думки не стають нам приємними, доти ми ще не грішимо.
    Гріх скоюємо лише тоді, коли кохаємося в злих думках. "Огидні Господеві задуми погані" (Прип. 15, 26). Як уникаємо вбивць, так повинні ми також уникати злих думок, бо вони несуть смерть душі. Деколи виникають у нас також непристойні бажання , або прагнення гріха. Отже, ми повинні відразу ж у собі придушувати недобрі бажання і прагнення.
     
  • 02:01 19.06.2014
    0 0
    Цитата:Бог забороняє вчинки, котрі ображають доброчесність.
    Це різні вчинки, все залежить від того, чи здійснює їх людина вільна (Второзак. 22, 21), чи одружена (Левіт 20,10), чи люди, споріднені між собою (І Кор. 5, 16), чи одна людина протиприродним способом (Рим. 1, 26; Буття І9, 5; Буття 38, 10) і т.п. Забороненими є дії, котрі ображають доброчесність, отже, забороненим є все, що призводить до таких дій.
     
  • 02:02 19.06.2014
    0 0
    Цитата:Бог забороняє непристойний одяг.
    Особи, котрі непристойно одягаються, є знаряддям диявола; диявол використовує їх, щоб занапащати душі (св. Берн.). Доброчесність не має ніякого значення для тих осіб, для котрих одяг є найголовнішою метою (св. Кип.). Жінки повинні прикрашати себе сором’язливістю і скромністю, а не золотом, перлами та коштовними одягом (І Тим. 2, 9).
    Якщо людина свідомо, добровільно порушує шосту заповідь, то вона скоює тяжкий гріх.
    Якщо людина має схильність і бажання грішити проти шостої заповіді, тоді вона примножує тяжкий гріх, навіть якщо би це бажання було короткотривалим.
     

Заповіді Б-жі

Наші Друзі: Новини Львова