Київ, Львів: Берлін: Лондон: Торонто: Чикаго: Сідней: :: середа, 22 січня 2020 року

Прохвесійне рабство

Переглядів: 2148
Додано: 25.04.2010 Додав: Курка Аалямб  тем: 25
Hi 0 Рекомендую 0 Коментарі: 18
  • 02:15 25.04.2010
    0 0
    Прохвесійне рабство

    Незаперечним і головним хвактом людського иснування є жага гіндивідуяльної насолоди . Безумовно , є різні способи її досягнення , і з цими можна було б жити в мирі , якби не один хвакт : кожне рішення людини скероване якоюсь думкою , як його потенціялом , приносить певну результативність . Слідувательно , при постійній (і невідворотній) конкуренції між людьми , а відповідно і їх психолθгіями , розуміємо , що при різній реякції на один процес , результати цих реякцій будуть не просто "різні" - одна з них зробе для свого ініціятора краще , инша для свого - гірше . Відповідно експерементом доведемо , що людські психолθгії таки-мають градацію своєї принципової ехвективности . Бо будь-яка думка , а відповідно і реякція , спричинена нею - продукт психолθгії самого ініціятора .

    Далі розуміємо , що , всупереч твердження гуманістів про рівноцінність і рівноважливість людських бажань , це все жорстокий патос , який дозволяє прикрити вигляд природи , наче рушником , хоча хвактично , і це всим відомо , сторона виграюча в суспільній конкуренції , і програюча нікуди не зникли . Що ще раз доводить твердження про нерівноцінність психолθгій . З цього , в свою чергу виносимо , що честю від природи , і одночасно , обов’язком від чести є розвивати і вдосконалювати власну спросожність , реягувати на події таким чином щоб результат тої реякції був якомога вигіднішим для особи .

    Згадав про гуманістів , бо вони позиціθнують гіндивідуяльні переконання окремої особистості , як її непорушну особливість і обмежене такими ж особливостями "право" . Таке ставлення йде повністю в розріз з суттю самої освіченості і хвілθсохською системою світоусвідомлення . Навіщо хотіти допомогти иншій людині , навіщо будувати школи , навіщо хотіти змінити світ , якщо кожен може бути настільки дурним , наскільки захоче ?
    **Використано ненаукове поняття , але варто надати йому науковости , себто :
    Дурість - свідома дія чи бездіяльність , напрямлена на регуляцію стану справ таким чином , який призводить до його погіршення для регулюючого . Коротше кажучи , дурість це коли людина зі своєї волі відрізає собі руку , чи робить те саме в духовному пляні .**
    Звісно , цим би можна було не перейматися , якби ми прагнули до того , аби кожен був сам за себе і виживали сильніші , але ж ми прагнемо до єдности нашої нації , і не десь посередині свідомісної драбини , а на її висоті .
    З усього сказаного , можна судити , що якщо одна людина бажає тихо сидіти в своєму теплому місці і їсти гречку , а инша створити музей особистих різьблень з дерева , то відповідно різні думки , спричинені різними психолθгіями , спричинять різні наслідки і сукупність таких наслідків , що є доля буде різна . В даному разі , найгірше , що позиціθнування себе як довершеної в своїх бажаннях особистості , повінстю ставить хрест на саморозвитку і якщо мрія є поїдання гречки в теплому місці , чого досягнути не важко , то саморозвиток закінчується там , де це намагання досягається . І усяке переконання такого "гіндивіда" в иснуванні альтернативи є безрезультатним , з причин , які будуть обговорені надалі .

    Загалом , потреба невеликих засобів , для досягнення малих цілей , є відповідно потреба малого саморозвитку ; малі цілі ж , які є наслідком потягу до очевидностей , є передумовою малого періθду саморозвитку , і його скорого самозупинення за ненеобхідністю . Перша основа прохвесійного рабства .

    Потяг до очевидностей , в свою чергу , є по суті визначеним вихованим особистим егоїзмом , коли людина сприймає свої потреби як основний об’єкт для свого прагення , і чим далі від себе , рідні , друзі , знайомі , і подальші групи до яких за степенем глобальнення належить суб’єкт , є предметом все меншої уваги з його боку , оскільки до наступної групи долітає лише та частка змоги віддати себе , котра не суперечить частці для попередніх груп . Особистий егоїзм , як вже зазначалося спричинений вихованням , а саме таким , яке здійснюється в постійній атмосвері погляду на себе як належного до ущербної групи в суспільстві суб’єкта і відповідно вимагаючого першочергового піклування і самовідновлення . Так і народжується сприйняття навколишнього середовища , як приславутого "життя..." , де все навкруги дике і непривітне (що і не дивно , бо виховання відбувається в атмосвері оточення такими ж вродженими егоїстами) і сам би був , якби не рідні друзі і знайомі ; так і починається "життя..." в постійних пошуках благ для себе : їжі , очевидних матеріяльних переваг (грошей) , кохання , хоч якогось авторитету серед навколишніх . І нічого більше .

    Так і різняться раби від не рабів , що Арістотель писав "Платон мій друг , та истина дорожче" . Для вродженого егоїста , на першому місці завжди будуть вже згадані друзі та рідні , бо від них наш суб’єкт невідворотньо-залежний і якщо пожертвувати їми заради истини (а вони цього не зрозуміють , бо такі ж егоїсти в своїй впевнености у власному досвіді) , то як тоді вижити самому ? Таким чином , истина ніколи не буде на першому місці , як щось , що може зруйнувати хоч якесь иснування , то яким чином до неї прагнути ? Така друга основа прохвесійного рабства .

    Невідворотня впевненість у "життєвому досвіді" , і вважання всього пережитого важкого , не помилками , з відповідним бажанням їх виправити і недопустити в майбутньому , а досягненням , є передумовою до прагнення і жаги переживати ще більше "випробувань долі" і ставати ще більш досвідченим в своїх очах , а відповідно і в очах оточуючи . Проходячи крізь "життєві складності" і переживаючи їх замість уроків мислення чи знань , які були б значно легші , виховують вони в такому дусі , наступне покоління своїх замінників , в такім же постійнім стані недостачі і ущербности , плекаючи в новому рубежі і надії на краще свою безперечну лінію - очевиднісний егоїзм . У віці молодняка , коли в нього цей егоїзм починає заступати повну дитячу несвідомість , починаються конхлікти , такі ж як і з иншими представниками соціюму , конхлікти в яких зіштовхуються обабічні нерозуміння , які і різняться лише тим , що різна завчена установщина в них присутня : різна мода , манери , моральні принципи ,- конхлікти ці безсуттєві , бо коли два цапа скрещують роги , то перемагає той , хто сильніше , конхлікти ці на скрози пройняті емоційним вираженням і експресією , що заганяє в ще більше обурення і взаємне угноблення у гнійну яму . Третя основа прохвесійного рабства .

    Виплекані хвілθсохією гіндивідуяльного егоїзму , взаємною залежністю , яка убиває усіляку об’єктивність , потребують ці "гіндивіди" взаємного підтвердження в повній правоті свого початку і лінії . Зачинається в такому вигляді взаємне пристосуванство , в обмін на таке ж взаємне схвалення . І , немов собаки , що вислуговують перед господарем , гавкають на всих , чия вістря не доречі злагодженому годинниковому механізму вдаваности . Радіють у безкомпромісній втісі повної відповідности своїй думці думки инших , досягаючи найвищого піку прохвесійності потомственного раба , купаються у насолоді ярма свого пристосуванства і відповідності нормам , затребуваним тим же навколишнім суспільством , пірнаючи у все глибше бажання вислужитись перед иншими і латентно продемонструвати свою відданість , сидять у своїй багняній ямі , хаючи всіх розумніших за себе і впливовіших , і висміюючи всіх розумніших і менш впливових , з давніми як сама людина і незмінними переконаннями про необхідність "бути простим" у житті .
     
  • 02:23 25.04.2010
    0 0
    Загроза Українській державності!

    Опір

    Увага прохання цей текст розмножити по всіх сайтах, допомогти перекласти на інші мови.

    Офіційне звернення Українського Віртуального Опору з приводу продовження базування Чорноморського флоту РФ в Севастополі до користувачів Інтернет.

    Шановні брати і сестри українці!

    Вимушені звернутись до вас з приводу підписання угоди між президентами України та Росії Віктором Януковичем і Дмитром Медведєвим про пролонгацію базування російського Чорноморського флоту в Севастополі до 2042 року. На тлі подій, що стались 21 квітня, всі ті загрози, що існували до цього дня, були лише підготовчим етапом перед початком примусової реалізації проекту "третього Риму" через створення на основі Росії, Білорусі та України так званої "братньої" держави. Якщо до цього дня існували якісь ілюзії та надії на майбутнє України, як незалежної та суверенної держави, то на сьогодні наша українська земля окупована та перебуває під повним контролем сусідньої держави.
    Україна фактично перестала бути незалежною та суверенною державою. Причиною є не тільки втручання інших держав, зокрема Росії, а і українська компрадорсько-клептоманська бидлоеліта, яка кожну хвилину перебування при владі використовувала в своїх корисних цілях, продаючи та розтягуючи національні багатства України та продаючи нас з вами.
    Віктор Янукович, якого народ обрав Президентом України, з першого дня перебування при владі розпочав швидкий процес знищення України, як держави та поступового перетворення на територію. Нам кожного дня доводять, що ми не є нацією, що наша мова це сільський діалект російської мови, що ми тупі хохли-салоїди, тобто нашу національну ідентичність намагаються повністю нівелювати. Україну за допомогою нас самих намагаються розєднати за релігійними, мовними, ментальними та територіальними ознаками. І перші наслідки вже є. Українці, як ніколи до цього, налаштовані один проти одного, наслідком чого може стати громадянське протистояння.
    Підписання угоди Віктором Януковичем в обмін на сумнівні контракти є зрадою національним інтересам України та посяганням на державний суверенітет України. 21 квітня була підписана де-факто капітуляція України без розгрому та без жодного пострілу. По суті, протягом останніх кількох місяців, ми українці, мовчки споглядали, як відбувався ненасильницький державний переворот. Подальше перебування Віктора Януковича на посаді Президента України створює загрозу для існування України, як держави, створює загрозу для майбутнього всіх громадян України.
    За таких умов, Український віртуальний опір (Вільне, Народне об’єднання Українців всього світу в мережі Інтернет) закликає всіх, кому небайдужа доля України, незалежно від політичних поглядів, релігійних переконань, соціального статусу, віку та національності до єднання, до виявлення громадянської позиції, до активних дій, що спрямовані на захист України та її національних інтересів, суверенітету та незалежності, як в мережі Інтернет, так і поза її межами.
    З сьогоднішнього дня ми оголошуємо війну ворогам України, закликаємо приєднатись до нашого опору та організувати потужний фронт в мережі Інтернет. Ми переходимо до рішучих дій. Досить облесливих слів та вмовлянь. Нас не зупинити.

    Януковича та його команду у відставку!
    Окупанти геть з України!
    Слава Україні!

     
  • 22:25 25.04.2010
    0 0
    До: Spacer - #194615


    Це важлтво але си не охвтоп ?
     
  • 02:42 26.04.2010
    0 0
    До: Курка Аалямб - #0
    Так багато пишуть, щоб не читали все, а тільки глянули: "Який розумний..."
     
  • 09:02 26.04.2010
    0 0
    А ви прочитайте все .
     
  • 02:05 27.04.2010
    0 0
    Не можна все читати. Ви порушили закон жанру. Спробуйте, будь ласка, у двох рядках спочатку написати найголовніше, потім видно буде.
     
  • 08:44 27.04.2010
    0 0
    Які закони жанру ? Жанр : стаття . Та і менше там не скажеш .
     
  • 21:03 28.04.2010
    0 0
    Ну, знаєте, ми Вам теж не найнялися колупатися у тих Ваших "психолТгіях" і здогадуватися самим про те, що на цю "статтю" Вас надихнула пісня Петриненка.
     
  • 22:25 28.04.2010
    0 0
    Тета вжита як [йо] або [ьо] .

    Тут ніхто нікому не наймається . Ділимося думками .

    Для вашого повідомлення могли б і заснувати окрему тему . Воно варте того .
     
  • 22:30 28.04.2010
    0 0
    До: Курка Аалямб - #194814

    Цитата:
    Для вашого повідомлення могли б і заснувати окрему тему . Воно варте того .


    Не маю сумнівів, що примітки і розшифровки до ВАШОГО тексту в майбутньому видаватимуться окремим томами. Бо вже нині вони розкидані по кількох топіках.
     
  • 22:33 28.04.2010
    0 0
    Що ж там розшихровувати ? Всього чотири відмінности .
     
  • 23:15 28.04.2010
    0 0
    Не лізтимемо у дебрі загадки про "чотири відмінності". Спробуємо здолати загадку першого тексту. Ви заперечуєте систему суспільного поділу праці і виступаєте з ренесансними ідеями гармонійного й усебічного розвитку особистості?

    Усі ці роздуми й гіпотези щодо психологічних механізмів формування егоїста дуже цікаві. Проте мені вони чомусь нагадують сцену з фільму Марка Захарова, коли ув’язнений артист доводив своєму охоронцеві, яке нікчемне його життя - чистої води гіпноз. І з якою ж метою це робив бродячий артист-герой фільма? З метою визволитися самому, хоч і ціною знехтуваного життя стражника. "Ніхачу-нібуду" - якби Ваше кредо. І на що перетвориться світ, якщо зникне організованість, традиція і обов’язок? Припустимо, Ви особисто можете бути достатньо сильним і здібним, щоб вижити у цьому світі хаосу. Але не зрозуміло, кого ж саме Ви хочете мати за слухача в даному випадку? Хто Вас і до чого взагалі неволить?
     
  • 23:41 28.04.2010
    0 0
    Мене - ніхто , це гінхвормація для роздумів . Слухачі - усі хто зрозуміють суть .
    Там нічого не мови про гармонію і впринципі взагалі про щось глобальне . Дана стаття про місцевий випадок психології , яка притамання переважно психольогічно змоскалізованим елементам (тут є своє пояснення - менталітет обороту Сибірських річок , палення книжок і забетонування Гісляндського вулкану) . Себто 60-ти % українців . І знову ж - якщо не підлягаєте під опис (як в луркмор , не відчуваєте т з "батхарт") , значить вона для вас , бо для вас бажання хоч якогось намагання аналізу реяльної дійсности не пустий звук і ви можете це щиро зробити без ущербу для свого матеріяльного иснування .
     
  • 01:08 29.04.2010
    0 0
    Пане Курко, якщо ви хочете оприлюднювати ваши статті, будь ласка, пишіть їх принаймні словами зі знайомим правописом. І так дуже заумно, та ще й розшифровувати? Це вже занадто.
     
  • 16:41 29.04.2010
    0 0
    Це ? Заумно ? Хм , як на мене розраховано навіть на не освічеого , але цікавісного читача
     

Прохвесійне рабство

Наші Друзі: Новини Львова