Київ, Львів: Берлін: Лондон: Торонто: Чикаго: Сідней: :: неділя, 19 січня 2020 року

Як ініціювати в немислячій людині мислення ?

Переглядів: 7684
Додано: 03.03.2010 Додав: Курка Аалямб  тем: 25
Hi 0 Рекомендую 0 Коментарі: 74
  • 18:58 03.03.2010
    0 0
    Як навчити/змусити/заохотити немислячу людину мислити ? Ваші пропозиції ? Ваші пропозиції .
     
  • 19:07 03.03.2010
    0 0
    Думаю, тут зарадить лише ампутація голови.
     
  • 19:12 03.03.2010
    0 0
    До ЮЛЯ: Цитата: "Думаю, тут зарадить лише ампутація голови."
    Ні, я бачив відео, де араби проводять "ампутацію". Після цього вельми неприємного процесу людина вже ні про що не мислила ВЗАГАЛІ.
     
  • 19:22 03.03.2010
    0 0
    Щире серденько мудріше за будь-яку голову!
    Серцем люди бачать і все розуміють краще!
     
  • 19:43 03.03.2010
    0 0
    До: ALizes - #191096
    - ви або жартуєте (сподіваюсь) або дійсно вірите в цю дурню . Серце - мотор , тудою лише гормони в крови проходять , коли серце її качає . але ніяк на нього не впливають . Цю тему було створено , через те , що всі наші проблеми зводяться до цього і з цим треба щось робити (але не диктатурою) .
     
  • 19:48 03.03.2010
    0 0
    Так не диктатурою (в звичному сьогодні розумінні), оскільки наш народ хоч любить сильну руку, проте є дуже волелюбним (як би це парадоксально не звучало). Але влада в Україні в періоди розквіту завжди базувалася на заслуженому авторитету еліти (не "лжееліти") - див. Д.Донцрв "Дух нашої давнини"

    P.S. Вибачте, що не в тій темі пишу.
     
  • 19:53 03.03.2010
    0 0
    Так , добре що читаєте Донцова , та не забувайте про палицю балансу . Диктатура небезпечна не тому , що исторія нам диктує авторитаризм , а тому що будь-яка диктатура дає тиск і знищення конструктивної думки , що ми і побачили при зміні одного тоталітаризму на инший (Сталін-Гітлер-Інтегралізм ОУН-Сталін) Але ви праві , є дещо в цьому що можна взяти в евристичну модель .
     
  • 22:00 03.03.2010
    0 0
    До: Курка Аалямб - #191100
    Цитата:
    ...Серце - мотор , тудою лише гормони в крови проходять , коли серце її качає...
    Тобто цю тему можна обговорювати лише, маючи за "методологічну основу" вульгарний матеріалізм?
     
  • 22:07 03.03.2010
    0 0
    Я не заперечую иснування душі , як квантової сукупности , але те що серце - це вмістилище душі . Це часом не Маестро вам таке сказав ? . И ні , ця тема для роздумів на тему як иніціювати мислення в людині , бо почуття иніціювати набагато легше .
     
  • 22:17 03.03.2010
    0 0
    Цитата:
    Як ініціювати в немислячій людині мислення ?

    так само, як в голодної відчуття ситості
     
  • 22:18 03.03.2010
    0 0
    ДО marysienka: Тобто?
     
  • 22:29 03.03.2010
    0 0
    До: Юрій Залізняк - #191123

    гіпноз... і уявиш шо думає. Та ніяк! Як мозгів нема, то чим думати? Всі біди від того, що думають ті, хто думати не вміє-не може-не хоче!
     
  • 22:31 03.03.2010
    0 0
    До: marysienka - #191122
    В немислячій людині немислячість голоду не викликає . Так , відчувається порожнеча , але як її заповнити вони не знають . Можуть напхати знань купу , почуттів пережити і патякати про силу свого досвіду , але "голоду" не викличе . А при спробі пояснити їм їхню ущербність і вагу мислення для людини ,, як не лише тваринного типу истоти це їх тільки озлоблює .
     
  • 23:22 03.03.2010
    0 0
    Всі біди від того, що думають ті, хто думати не вміє-не може-не хоче! - мара за визначенням
     
  • 01:56 04.03.2010
    0 0
    До marysienka: Як людина думає, якщо вона не може/хоче/вміє думати? Чи Ви мали на увазі, що вона думає (начебто думає), але нічого в неї з того не виходить. Тобто "понос мозгів" - купа думок і всі лайно. Я Вас правильно зрозумів?
     

Як ініціювати в немислячій людині мислення ?

Наші Друзі: Новини Львова