Київ, Львів: Берлін: Лондон: Торонто: Чикаго: Сідней: :: п'ятниця, 06 грудня 2019 року

Чому Ющенкові не треба обиратись удруге

Переглядів: 68933
Додано: 13.02.2008 Додав: Прихильник  тем: 4
Hi 0 Рекомендую 0 Коментарі: 419
  • 13:36 03.09.2008
    0 0
    Слухай, Даяно, вся країна бачила як Кириленко спочатку з трибуни, а потім з міста в залі ВР закликав БЮТ прийти на раду коаліції, й як вони замість того голосували в унісон з регіонами. Листи тут до задниці, то лише формальність, протокол, на який, втім, БЮТу й так наплювати.
    Також вся країна бачила як БЮТ не проголосував за компромісний, м’який, варіант постанови по Грузії, спеціально зроблений Кирилинком. Ти можеш скільки хочеш повторювати свої мантри, але у деяких людей все ж таки очі та вуха працюють і от такі твої балачки просто тошно читати.
     
  • 13:37 03.09.2008
    0 0
    Ні, даяно, не я один бачу,
    що з тобою говорити нічого. Гендальф, по твоєму теж
    ніц не тямить? Дякуй, що ЮЛЯ ще на тебе не плюнула
     
  • 14:32 03.09.2008
    0 0
     
  • 16:00 03.09.2008
    0 0
    Пункт ¹4 мого допису 186 прокоментував Гандальф. Я виступу Кириленка не бачила. Якщо це так, і якщо БЮТ уникне підписання заяви стосовно дій Росії,то буду їх ганьбити (хоча чиясь ганьба так само "поможе" як і Ющенку).
    Чи може хтось прокоментувати пункти 1,2 і 4 посту 186 ?
    До: zaffo - #153959

    Може ви, Заффо ті "зміни" проаналізуєте на предмет невідповідності Конституції (тут же мова йшла про антиконституційний переворот). Бо створення коаліції (якого я не бачу) - нмд зовсім інша річ аніж те, про що тут описується, зважаючи лише на синхроність голосування і відсутність аналізу "змін до закону".
     
  • 16:39 03.09.2008
    0 0
    Будь ласка, маєш від СБУ якісне розжовування тих змін що стосується безпосередньо них:

    http://www.pravda.com.ua/news/2008/9/3/80696.htm

    Також Тягнибок добре написав про всю цю ситуацію та чому відбулася просто зрада інтересів України з боку БЮТ (особливо в контексті сьогоднішньої геополітики):

    http://blogs.pravda.com.ua/authors/tiahnybok/48be5...
     
  • 16:40 03.09.2008
    0 0
    Цитата:
    Спільне голосування БЮТу, ПР та комуністів за спрощену процедуру імпічменту Президента, позбавлення Президента повноважень у сфері зовнішньої політики і оборони, підпорядкування СБУ Кабміну, перетворення посади Президента на суто номінальну є ударом по національній безпеці і обороні нашої держави. Ослаблення влади відбувається у той час, коли офіційний Кремль розпочав політику повторної окупації держав, які 17 років тому здобули незалежність від Москви.
     
  • 16:46 03.09.2008
    0 0
    До: Gandalf - #153965
    Гендальфе, толку паритись - вона всеодно зара напише...ну з СБУ згодна, але ж кааліцію вони не створили...і все таке в том жа дусі. Тобто якщо БЮТ ситуативно з КПУ та ПР проголосують за закон про заборону поста президента, - це буде тільки лише "відповідь ображених", адже ніякої кааліції нема...й універсалів тож нема.
     
  • 17:07 03.09.2008
    0 0
    До: zaffo - #153967


    У Вас такий зухвалий тон ніби Ви то “Лицар Правди” який захищає несправедливо скривдженого порядного Президента, а Даяна то якийсь примітив який захищає злодійку Юльку

    та всі вони одного поля ягоди і Ющенко і Тимошенко і Янукович і Симоненко ведуть між собою кримінальні розбірки за гроші та владу от і все, отак воно насправді

    так що спокійніше , а то виникає питання хто з вас зазомбований Ви чи Даяна
     
  • 17:17 03.09.2008
    0 0
    До: Ariana - #153969
    Аріано, перше - я не зихищаю Президента, проте я поважаю його як гаранта держави яку люблю. А на політиків - будь-яких, мені відверто побоку.
    Проте Вам у відповідь, маю зазначити, що коли подібну махінацію, що відбулась вчора в законодавчому полі, провів такий собі пан Мороз року 2007, то пані Юля спільно з "самооборонними" поплічниками кричали про зраду й плювок в обличчя виборцям.
    А тепер випливає, що те що БЮТ технічно, ситуативно, без кааліцій та універсалів де-факто да де-юре повторив абсолютно те саме що й соціалісти 2007 року - хвала їм та любов народна.
    отакої....
     
  • 17:18 03.09.2008
    0 0
    Виховайте його, Аріано, виховайте,
    бо нікому більше, а йому ж так треба!
     
  • 17:46 03.09.2008
    0 0
    До: zaffo - #153970

    Цитата:
    маю зазначити, що коли подібну махінацію, що відбулась вчора в законодавчому полі, провів такий собі пан Мороз року 2007, то пані Юля спільно з "самооборонними" поплічниками кричали про зраду й плювок в обличчя виборцям.
    А тепер випливає, що те що БЮТ технічно, ситуативно, без кааліцій та універсалів де-факто да де-юре повторив абсолютно те саме що й соціалісти 2007 року - хвала їм та любов народна.
    отакої....


    Пане, Вам чи не байдуже ? хай пожруть друг друг , хай та мафія оголосить йому імпічмент принаймні це буде уроком для майбутніх політиків щоб не зраджували...

    яка нам різниця хто там правий, а хто ні? це все одне що дискутувати хто правий? Вася Чьорний або Толя Стрєлляний? ну як же Толя не правий бо підступно пальнув у Васю , а Вася це же "смотрящій"- гарант районної конституції , всьо тепер треба розпускати усю “малину”

    дивіться на те все з гумором    
     
  • 18:56 03.09.2008
    0 0
    До: Ariana - #153969

    Цитата:
    та всі вони одного поля ягоди і Ющенко і Тимошенко і Янукович і Симоненко

    Стопудово! Боротьба за президентське крісло почалась. Народу як завжди треба буде обирати "менше зло". Я буду обирати (на мій погляд) менше зло (або взагалі не піду на През.вибори), хтось обиратиме "святих" серед тих, кого поділили на "білих та пухнастих" та "чорних".
    До: zaffo - #153967

    Цитата:
    толку паритись - вона всеодно зара напише...ну з СБУ згодна, але ж кааліцію вони не створили.

    Це ж треба... як ви все передбачуєте Ви краще замість загальних фраз "зміни до закону" проаналізуйте по-порядку: пункт 1: ______________ пункт 2._________________ ...і т.д., причому не в стилі "це означає", "це рівнозначно" і т.п., а конкретно: навели пункт, навели нову редакцію, показали наявність змін і проаналізували на предмет відповідності Конституції (раз тут вже мова зайшла про "антиконституційний переворот".

    Наприклад з навенденої Гендальфом статті :
    http://www.pravda.com.ua/news/2008/9/3/80696.htm
    " згідно з пп. 1, 17 ч. 1 ст. 106 Конституції, саме президент забезпечує державну незалежність та національну безпеку, призначає та звільняє з посад вище командування Збройних сил України, інших військових формувань, здійснює керівництво у сферах національної безпеки і оборони ".
    Тут десь іде мова про ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВИ СБУ ??? Н, нема. Ідемо далі і відкриваємо ст..106 КУ. Там щось про це є? Нема. Тоді звертаємось до Закону України "Про внесення змін та доповнень» де дізнаємось, що У відповідності до статті 85 Конституції України, ще з 1 січня 2006 року голову СБУ призначає та звільняє з посади за поданням Президента України Верховна Рада . Але дехто вважає, що Балога з Ющенком і самі з цим справляться без В.Р.
    Питання на засипку: коли Верховна Рада призначила нинішнього голову СБУ ???

    І ...так можна продовжувати далі. Це і є грунтовний аналіз, а не загальні фрази.Після такого аналізу можна робити висновки про "антиконституційний переворот".
         

     
  • 19:17 03.09.2008
    0 0
    Реальна перспектива така:
    - російські танки рухаються на Київ, бомбардувальники скидають бомби, спецнази захоплюють адміністративні об’єкти;
    - Янукович зустрічає їх хлібом-сіллю і дурнуватим неначе оскалом-неначе усмішкою;
    - Ющенко оголошує дострокові вибори;
    - Тимошенко ініціює процедуру імпічменту.
     
  • 19:17 03.09.2008
    0 0
    До: zaffo


    Цитата:
    Гендальфе, толку паритись


    Та тому я сам і не пишу аргументи, а чекаю поки хтось інший пояснить - свого часу шкода.
    Й, виявляється правильно роблю, бо Даяна все одно вважає що Служба безпеки України немає нічого спільного з "державною незалежністю та національною безпекою" й, тим паче, немає стосунку до "сфери національної безпеки та оборони".
    Більше того, Даяна забуває що Наливайченко зараз в.о., та що, за чиною Конституцією саме Президент має виключне право вносити кандидатуру голови СБУ на розгляд парламенту, а, звісно, Даяна якось не розуміє що запропоновані зміни робить це його право та обов’язок суто номінальним.   
     
  • 19:37 03.09.2008
    0 0
    Цитата:
    яка нам різниця хто там правий, а хто ні? це все одне що дискутувати хто правий? Вася Чьорний або Толя Стрєлляний? ну як же Толя не правий бо підступно пальнув у Васю , а Вася це же "смотрящій"- гарант районної конституції , всьо тепер треба розпускати усю “малину”

    дивіться на те все з гумором

    + 100. З гумором, правда, щось не дуже виходить - боляче дивитися, як валиться в прірву "теоретично друга Франція". Але, оскільки ми й так не в силах щось змінити законно (а на "незаконно" немає достатньої маси патріотичних людей, які б вміли гарно стріляти і мали б з чого ), то лишається тільки "розслабитися і отримуати задоволення"
     

Чому Ющенкові не треба обиратись удруге

Наші Друзі: Новини Львова