Київ, Львів: Берлін: Лондон: Торонто: Чикаго: Сідней: :: вівторок, 21 січня 2020 року

Я обираю Свободу!

Переглядів: 27752
Додано: 18.09.2007 Додав: ВільнаЛюдина  
Hi 0 Рекомендую 0 Коментарі: 219
  • 12:58 18.09.2007
    0 0
    Якщо люди хочуть говорити про справді серйозні речі - вони повинні говорити про любов або про смерть. Все решта - наносне, решта - намул. В Україні є тільки одна політична сила, яка вголос заговорила про серйозні речі - ВО "Свобода".

    Я ходила на вибори двічі: в 2004 році - на президентські і в 2006 - голосувала за одну з Помаранчевих сил. Двічі мене, як і всіх, грубо і нагло "кинули". Нічого дивного, що на цей раз я мала намір проігнорувати вибори. Втретє на ті самі граблі - це вже навіть не смішно... А толку від моєї участі в них? І тут з’явився варіант. Проголосувати за "Свободу". Вони розуміють, що потрібні кардинальні зміни, що Україна вимагає хірургічного втручання - інакше смерть.

    А вони люблять свою Україну. Ім болить Україна. Я їм вірю. Я думаю так само. Я чую все, що вони кажуть і відчуваю те, чого вони не можуть сказати.

    Теоретично Україна супердержава. Теоретично - все прекрасно. Але чогось бракує... Чому з такими видатними задатками, життя пересічної людини - дупа повна. Чи не тому, що Україною чомусь завжди керують ті люди, яким ця Україна не потрібна?

    Чому так стається? Чому на п’ятнадцятому році існування (саме так: існування!) незалежної держави ми не маємо ні волі, ні долі!? Хіба воїни УПА вмирали за ТАКУ державу?

    Я вибираю "Свободу", бо хлопці з цієї партії єдині, хто одягає вишиванки не як якесь етнографічне вбрання, а як уніформу. Вони єдині, хто розуміють, що боротьба тільки починається: ми збудували Україну, тепер мусимо будувати українців.

    Звичайно, мені скажуть, що зараз Україна переживає період становлення, що перехід від мислення радянського (із серії "мой адрес нє дом і нє уліца"), до мислення національного не відбудеться за один день. Але, чи не здається вам, що перехід цей затягнувся. Маємо приклад наших сусідів поляків - на початку 90-х Україна була дуже схожою на Польщу середини 80-х. Проте, Польща кінця 90-х і сучасна Україна чомусь не надто схожі. Чому поляки зуміли підняти свою державу, а українці не можуть?

    Відповідь проста. Яка ментальність поляка? "Єстем поляк", а вже потім комуніст, ліберал, чиновник чи футболіст. А у нас - навпаки. Українськості у мисленні лишається відсотків із п’ять, і ті покояться десь там у закапелку свідомості. Патріотизм, якщо і присутній, то закінчується на рівні лінивого вставання під час виконання гімну на матчах національної збірної. До реальних кроків доходить рідко. Особливо серед теперішньої політичної еліти. Ця еліта лишилась з радянським мисленням, вона просто входить в ступор і не може себе позиціонувати окремою нацією і окремою державою. Яка нікому нічого не винна, яка не повинна очікувати подачок від когось, і не повинна залежати від когось. Україна повністю самодостатня країна, і її залежність від сусідів, Євросоюзу, Штатів чи ще когось є співмірною з їхньою залежністю від нас. От тільки чому цього не розуміє чи не хоче зрозуміти сучасна влада?

    А можливо, ці люди просто не в стані це зрозуміти, бо вони не є українцями. Не за надписом у паспорті, а за духом. Чому українці в Україні живуть не як в себе вдома, не як на своїй землі. Чому ми маємо прогинатися перед росіянами, євреями, албанцями, узбеками?.. Я усіх поважаю - але чому в українському парламенті дві третини депутатів складають не українці? Чому найбагатшими людьми в Україні є татари, євреї, росіяни - тільки не українці?

    Візьмімо, наприклад Прибалтику. Латвія, Естонія чітко стоять на сторожі своєї культури і хоча росіяни кричать на весь світ, що їхні права ущемляють, але чомусь не поспішають вертатись у свою вєлікую Расєю. І погоджуються на ті правила гри, які їм диктують.

    Україна має бути для українців - крапка. Кому не подобається, хай їде до себе додому і там качає права. Бі піс, мейк лав - гасло хороше. Для тих, хто і наміру немає лізти в політику, а живе в гармонії з природою. Але не для тих, хто мислить себе лідером і має вести за собою націю. Лідер має бути сильним. Лідер має мати позицію. Лідер має бути частиною нації і вести свою націю за собою.

    Якщо люди хочуть говорити про справді серйозні речі - вони повинні говорити про любов або про смерть. І тому я для себе вирішила: в Україні є тільки одна політична сила, яка вголос говорить про серйозні речі - ВО "Свобода". Я голосуватиму за Свободу.
     
  • 13:02 18.09.2007
    0 0
    Від себе - як на мене, цей допис містить відповіді на всі питання та закиди. Не на часі, занадто радикальні, давайте спочатку будемо думати про благо 20% неукраїнців, а же потім про українців, не прохідні.

    Я не можу нікому гарантувати, що Свобода - прохідна. Я лише знаю, що якщо 30 числа я проголосую за когось іншого - то мій голос пропаде для мене в той момент, коли я поставлю галочку. Значить, мене здурили. А я не хочу, що б мене далі дурили.

    Якщо навіть, стоячи в 21:59 в кабінці для голосування я буду знати, що по всій Україні за Свободу було подано один голос, то мій буде другий. Тому що я ціную свою волю, і не хочу, що б мій голос пропав.
     
  • 13:46 18.09.2007
    0 0
    На виборах до Галицького Сейму я би проголосував за них. Але сумніваюся, що вони потраплять у Верховну Раду нинішньої УРСР.
     
  • 13:49 18.09.2007
    0 0
    До: Dodger - #119335

    Припустимо, що не потраплять. І що?
     
  • 13:50 18.09.2007
    0 0
    Підтримую повністю і теж обираю свободу!
     
  • 13:52 18.09.2007
    0 0
    До: ВільнаЛюдина - #119330

    Цитата:
    Якщо навіть, стоячи в 21:59 в кабінці для голосування я буду знати, що по всій Україні за Свободу було подано один голос, то мій буде другий. Тому що я ціную свою волю, і не хочу, щоб мій голос пропав.

    А куди ж подінеться той ваш голос у такому випадку?
     
  • 14:02 18.09.2007
    0 0
    Якщо всі свідомі проголосують за "Свободу" вона пройде! До того ж розчарованих бездіяльністю помаранчів набирається досить, хоча й не всі вони розглядають "Свободу" як альтернативу так званим "Мегаблокам". У Тягнибока є гасло "Свобода - єдина сила українців!". Як на мене це дійсно так. Можна і не вдягати вишиванку, але бути українцем по духу. Врешті решт вибори - це одна з цивілізованих можливостей щось змінити. То давайте спробуємо! А казати що не пройдуть то найпростіше. Подивимось!
     
  • 14:09 18.09.2007
    0 0
    Цитата:
    А куди ж подінеться той ваш голос у такому випадку?

    Він відіграє свою роль - тобто покаже іншим людям та іншим силам, що я, громадянин України, пан ВільнаЛюдина, сприймаю світогляд та програму "Свободи".

    Якщо ж я проголосую за тільки заради "проходження" то для мене мій голос втратиться. Здурили мене, значить. Політтехнологи розвели як лоха.

    Це подібно як приходиш в магазин, і кажеш - дайте хліба. Вони кажуть нема, є маца, що підеш додому з пустими руками, купуй мацу, не ходи до магазину дармо, втратиш стільки калорій на шляш назад, стільки вже пройшов, купи мацу!

    Купив мацу, прийшов додому, а вона глевка, і прісна, і не смачна. Виникає питання - хто дурний? Кому від того користь що ти "не втратив сили просто так"? Тобі? Чи не краще було просто грюкнути дверима?

    Отожбо. Так і зараз. Стоять зараз продавці Ю-Я-Ю, і продають з бігбордів мацу, водку, і дулю. Купуйте, хто дурний.
     
  • 15:59 18.09.2007
    0 0
    І я за "Свободу".Соромно голосувати проти совісті.
     
  • 18:05 18.09.2007
    0 0
    І я свій голос віддам лише за Свободу
    В неділю був на їх мітингу в Києві на Майдані -- просто незабутні враження!! Це справді єдина сила українців, але так бісить, що більшість людей будуть голосувати за ілюзії.
     
  • 18:20 18.09.2007
    0 0
    Хлопці... тре спостерігачі... звертатись в осередки... строк подання виходить в найблищі дні.
     
  • 20:31 18.09.2007
    0 0
    До: Бруно Адольфович - #119388

    Цитата:
    але так бісить, що більшість людей будуть голосувати за ілюзії.

    Так всі вважають. Це звичайне явище. Навіщо біситись? Комусь ви співчуваєте, хтось вам співчуває. Краще співчувайте, здоровші будете.
     
  • 09:49 19.09.2007
    0 0
    До: Даяна - #119397


    5+!...
    P.S. http://www.stupidwish.net/religion.html ;D
     
  • 10:49 19.09.2007
    0 0
    Даяно, давно вас перебісило і заспівчувало?
     
  • 13:49 19.09.2007
    0 0
    До: Smoke - #119425

    Цитата:
    Даяно, давно вас перебісило і заспівчувало?

    Та я ніби і не бісилась. Нікого не збиралася розстрілювати, нікому не збиралась мізки вирізати, та й лютої ненавесті до тих простих виборців, хто не поділяє мої політичні погляди, не маю.І якщо хтось не голосуватиме, як мені то подобається, то вони для мене аж ніяк не тварюки. Тому і ви співчувайте таким, а вони співчуватимуть вам. Кожен вважатиме себе при цьому правим аж до болю в серці. А зрештою мене вже все дістало: вибори,екзитполи,реклама і монополія на любов до народу кожного з них.
     

Я обираю Свободу!

Наші Друзі: Новини Львова