Київ, Львів: Берлін: Лондон: Торонто: Чикаго: Сідней: :: четвер, 04 березня 2021 року

Я обираю Свободу!

Переглядів: 29375
Додано: 18.09.2007 Додав: ВільнаЛюдина  
Hi 0 Рекомендую 0 Коментарі: 219
  • 19:50 02.03.2009
    0 0
    До: Махновець - #163196


    Цитата:
    Налаштувати проти себе людей


    Дуже на те виглядає. Тільки чи то від дурості, чи за бапкє - ще не зовсім зрозуміло.
     
  • 19:57 02.03.2009
    0 0
    До: Махновець - #163196


    Та ні, у партії достатньо проблем, як і в будь-якій справжній партії що жевріє здебільшого на ідейності її членів.
    Смолоскипний марш по Бандері проводився від Шевченка до Майдану. Жодної агресії (суттєвої) не було, навпаки звичайні люди приєднувалися. Щодо того "чому смолоскипний", так просто тому що ефектно, й я особисто це цілком підтримую. Здається Ви тут перші скажете що якщо щось в Рад. Союзі було хреновим то це не значить що все було хренове.
    А взагалі, з Вами, як і з Тереном, про "логіки, ефекти" тощо марно балакати, нащо витрачати час на відвертих ідеологічних супротивників, якщо є ще безліч співчуваючих що не мають достатньо інфи. Й тут, якраз, та зокрема, ведеться щоденна праця.

    P. S. Звіти про обидві події можна побачити тут: bilozerska.livejournal.com
     
  • 20:25 02.03.2009
    0 0
    До: Gandalf - #163200

    Цитата:
    Здається Ви тут перші скажете що якщо щось в Рад. Союзі було хреновим то це не значить що все було хренове

    Це точно.

    Стосовно ефектів, то мені спадає на думку така аналогія.
    Ви - вболівальник "Карпат". Завдання - підготувати донецьких вболівальників до майбутнього матчу між "Карпатами" і "Шахтарем".

    Варіант ¹1: Ви вдагаєте "карпатівську" футболку, обмотуєтесь карпатівськими шарфиками і прапорцями та прямуєте до Донецька. Там під охороною міліції вигукуєте "Карпати-чемпіон" та "Шахтар - фуфло". Кидаєте у розлючений натовп "кротів" через спини міліцейського кордону пусті бляшанки та інший непотріб. Відповідно отримуєте такий же непотріб у відповідь. Можливий також невеличкий мордобойчик. За півгодини-годину ушиваєтесь назад до Львова зализувати рани і розповідати друзям, як ви героїчно "врізали" вболівальникам "Шахтаря". У день матчу боїтеся й носа поткнути поза міліцейські кордони, відразу після матчу під конвоєм втікаєте.

    Варіант ¹2. Ви вдягаєте щось нейтральне, зустрічаєтесь із "Шахтарським" фан-клубом і ведете розмову в руслі, що "Шахтар", звичайно, класна команда, але й "Карпати" - теж нічого собі. І взагалі було б непогано, щоб на чемпіонаті Європи виступали і одна, і друга. Випиваєте пару літрів пива, мирно повертаєтесь додому. У день матчу спільно з "шахтарівцями" відмічаєте подію зранку, продовжуєте вночі після матчу. Незалежно від результату на полі. На ранок засновуєте донецький відділок фан-клубу "Карпат".    

    Так от, "Свобода", як на мене, діє згідно варіанту ¹1

     
  • 19:20 03.03.2009
    0 0
       Млін, мені взагалі хтось пояснить, яке відношення до Бандери мають ... смолоскипи ??? Хіба ОУН мала такий ритуал? вперше чую Інша річ, якщо ДЕХТО (не хочу показувати пальцями ) свідомо хоче пов"язати у свідомості обивателя ім"я Бандери із традиціями, які у 90% українців асоціюються із нацизмом. Тоді пазл складається в цілісну картинку. Вкотре переконуюся, що НАЙантиукраїнськіша партія - це саме "Свобода"   
     
  • 19:28 03.03.2009
    0 0
    До: Teren - #163322


    90% українців смолоскипні марші взагалі ні з чим не асоціюють. Особливо якщо вони проводяться різною не-мілітарістичною публікою від пенсіонерів до студентів. А от ефект такі марші мають колосальний - й, в сухому залишку, позитивний для націоналістів, а отже й України.
    А ритуали різні багато хто мав, наприклад смолоскипні марші взагалі від прадавнього Риму пішли.
    Такщо твої ліберально-москофільські враження-переконання мало кого цікавлять.


     
  • 19:42 03.03.2009
    0 0
    До: Gandalf - #163328

    Ти коли дітей в садочок водиш, до їхніх суперечок краще не дуже дослухайся. Бо твоє "ліберал-москвофіл" на мою адресу вкотре підряд виглядає на дитячу дражнилку типу "а Терен бека"
     
  • 19:44 03.03.2009
    0 0
    До: Gandalf - #163328

    а все таки, можна трохи про те, яке відношення має Бандера до смолоскипів? І чому, напр., д.н. Шевченка чи Франка свободюки таким чином не святкують
     
  • 19:46 03.03.2009
    0 0
    Цитата:
    90% українців смолоскипні марші взагалі ні з чим не асоціюють. Особливо якщо вони проводяться різною не-мілітарістичною публікою від пенсіонерів до студентів. А от ефект такі марші мають колосальний - й, в сухому залишку, позитивний для націоналістів, а отже й України.

    Я би не говорив так впевнено за "90%". По крайній мірі, для покоління старше 25-30 років асоціація із смолоскипними маршами нацистів - не рідкість
     
  • 19:47 03.03.2009
    0 0
    До: Teren - #163329


    Та ні, це просто констатація факту. Факту актуального, з огляду на те що ти постійно висовуєшся як пилип з конопель зі своїми 5 копійок про Свободу й при цьому небажанні витрачати час на ці твої 5 копійок.
    І раджу тримати ці свої 5 копійок в межах чемності.
     
  • 19:51 03.03.2009
    0 0
    До: Махновець - #163331


    Погоджуюсь, з 90%, швидше всього, переборщив, але то просто була цифра названа Тереном яку я використав. Я б сказав що десь так відсотків 75-80%.
     
  • 19:53 03.03.2009
    0 0
    До: Gandalf - #163333

    А звідки така впевненість хоч на 75-80%?
     
  • 02:45 04.03.2009
    0 0
    До: Махновець - #163412

    Цитата:
    стсовно маршів. Звичайно ж, не у всіх. Я писав про покоління 25-30 річних і старше.

    Мдя, ну я типу також до того покоління ніби відношуся, але бігме боже, у мене смолоскипні марші з нациками не асоціюються.
     
  • 15:23 04.03.2009
    0 0
    До: ЮЛЯ - #163426

    Можна опитування провести
     
  • 01:26 05.03.2009
    0 0
    маразм що свобода це не сила. читайте рейтинги свободи у тернополі.

    маразм що свобода має дофіга бабла. люди в штабах отримують середню зарплату, симпатики працюють безкоштовно. є ідейна молодь яка теж працюю без копійки (студентська свобода у франківську приміром)

    смолоскипні ходи це акції а не рекламні ходи. вшанування памяті героїв крут у такий спосіб вельми ефективно.

    мені байдуже що гавкають пси, караван іде

     
  • 18:08 05.03.2009
    0 0
    До: Gandalf - #163332


    Ну, віднести до лібералів людину, що ратує за відміну загального виборчого права, посилення позицій держави в економіці (не тільки регулюванні), часткову (в межах розумного) мілітаризацію суспільства, це, звісно ж, сильно Але маєш на те повне право, як і радити мені "тримати при собі свої 5 коп.". Але ж і я точно так само маю право на вибір, дослухатися мені до твоєї поради, чи ні. Але от ключове питання (який стосоунок Бандера має до смолоскипних маршів) було проігноровано. Хоча, звісно ж, як говорилося раніше, маєш своє повне право на нього не відповідати (особливо ж коли сказати нІчого, хи-хи)
     

Я обираю Свободу!

Наші Друзі: Новини Львова