Київ, Львів: Берлін: Лондон: Торонто: Чикаго: Сідней: :: субота, 26 вересня 2020 року

Як українізувати хохлов?

Переглядів: 15975
Додано: 08.01.2007 Додав: Авжеж  тем: 9
Hi 0 Рекомендую 0 Коментарі: 148
  • 18:33 08.01.2007
    0 0
    ЮЛЯ

    Цитата:
    Чого це лише на відділеннях славістики - он у Ітоні ще досі викладають російську


    Цитата:
    Та НАТО наплювати, якою мовою говорять в Україні - та хоч суахілі!

    Але нам не наплювати якою мовою ми говоримо! В НАТО ми зможемо говорити далі тою мовою якою захочемо, без страху, що завтра нам газ перекриють!
    Цитата:
    Ну, це я й без Вас добре знаю, але на російську притьмом не перейшла. Бо мене й змоєю українською непогано годують.

    Мова йшла про ваші бажання і бажання ваших однодумців українізувати російськомовних. До чого тут те, що ви - україномовна громадянка не перейшли на російську?
     
  • 18:35 08.01.2007
    0 0
    Цитата:
    В НАТО ми зможемо говорити далі тою мовою якою захочемо, без страху, що завтра нам газ перекриють!

    Ви думаєте НАТО видає газ нахаляву
     
  • 18:39 08.01.2007
    0 0
    Цитата:
    Дякую за підтримку.
    Щодо української діаспори у Москві.

    Нарешті щось путнє і корисне. Чому одразу не було відкрити тему, привернути увагу до цієї проблеми. Так ні - першим ділом аншлюс галичини, другим ділом українізація хохлів.
     
  • 18:40 08.01.2007
    0 0
    Цитата:
    Хе-хе, а досить легко можна було б зробити так, що і вивчали б, і не питання - "хотіли б - не хотіли б" - були б просто змушені


    звучить однак я примус - свідомий чи не свідомий.
     
  • 18:40 08.01.2007
    0 0
    До: Alex Бандерштадтський - #87683
    Цитата:
    Помиляєтесь ви. Сталін приходить до влади на початку 24-го.

    Досить довгий час Сталін витратив на винищення старої ленінської гвардії, яка стримувала його диктат. Та тільки коли став односібним господарем СРСР на початку 30-х взявся за українців (голодомор). Катюга... бабуся розповідала як вимирали пишні багаті села, наш генофонд.
     
  • 18:41 08.01.2007
    0 0
    Alex Бандерштадтський

    Цитата:
    Росія теж не роздає нічого за дармо
     
  • 18:43 08.01.2007
    0 0
    До: Alex Бандерштадтський - #87693

    Цитата:
    Цитата:
    В НАТО ми зможемо говорити далі тою мовою якою захочемо, без страху, що завтра нам газ перекриють! (СЯН)

    Ви думаєте НАТО видає газ нахаляву )(АЛЕКС)


    Та не нахаляву, але і не за мову.Бо виходить:"переходьте на англійську,- матимете газ
     
  • 18:50 08.01.2007
    0 0
    Так от: головна причина того, чому рускаязичниє не вивчають української лежить не в площині принципового їх небажання (хоча іноді зустрічаються й такі персонажі - ну, завернутих скрізь вистачає ), а в тому, що й без неї можна чудово обійтися. Зовсім не обов’язково в Україні знати українську, щоб цілком нормально і комфортно жити - це ілюструє приклад іноземців, які переважно говорять ламаною російською(це і араби, і негри, і "сини кавказьких гір"), а в українькій ні бе - ні ме, проте живуть в Україні, та й ніби непогано живуть. Так от, моя ідея: не обов’язково пхатися українізовувати одразу поголовно все і вся. Треба брати не кількістю, а якістю. Якщо зробити всі кращі вузи столиці ВИНЯТКОВО українськими (а опору не буде, кияни толерантні до укр. мови. а якщо й буде опір - то незначний). Бажано українізувати найкращі, найпрестижніші вузи Дніпра, Кривого Рогу, Одеси, Донецька(хоч один вуз на все місто українізувати, але - найпрестижніший!). А тепер уявіть ситуацію: в далекому омоскаленому Єнакієво(ну наприклад ) підростає в доволі забезпеченій родині обдарований хлопчик. Куди йому вступати - та в найкращий вуз, дитина ж розумна (тобто до Києва/Дніпропетровська/Харкова)! Тільки от проблемка: для цього треба українську знати, а в рідній школі її як і викладають, то ледве-ледве, та й то викладачка в своїх зворушливих намаганнях говорити українською в кінцевому підсумку розмовляє суржиком, більше схожим на білоруську із словацьким акцентом. Значить, треба віддавати синка в єдину в місті українську школу. З’являється попит на толкових викладачів та репетиторів української, викладачі тепер зацікавлені не просто "размавляти па українскі", а саме на нормальному рівні "розмовляти українською"...
    Звісно ж, це не панацея - проте реальне і, не сумніваюсь, дієве рішення. Цеглинка в мурі, який слід звести для захисту української мови.
     
  • 18:58 08.01.2007
    0 0
    Цитата:
    Досить довгий час Сталін витратив на винищення старої ленінської гвардії..

    В загальному погоджуюся, можливо 7 років сталін не зміг взяти на повну ситуацію в свої руки. Але й після згорнення українізації, не було прямого удару по надбанням цього процесу. Отже дяка ленінській старій гвардії, за то що поняття "українець" має якесь значення для східняків. А по іншому, навіть той генофонд, що уцілів довго б путався хто він є - чи то малорос, чи то хохол, ну навряд чи українець.
     
  • 19:06 08.01.2007
    0 0
    Цитата:

    Одного часу (років 10 назад) виник фан-клуб київського "Динамо" (раніше ніж такий було створено в Києві). Ініціативна група об"єднала шанувальників футболу та зняли в оренду за величезні гроші маленьку кімнатку в Культурному Центрі, підвели інтернет, супутникове телебачення, зробили крамничку фанатської атрибутики та періодичних спортивних видань. Центр ожив! Щодня в маленьку кімнатку набивалося з декілька десятків земляків. Провели три збори, де збиралося до 300 фанів. На таке диво приїздили дивитися з Києва, знімало російське телебачення.
    Що ж ви думаєте. Керівникам центру, цим старим пердунам (в минулому мабуть просиджували штани в якихось непотрібних київських установах) набридло це зворушення. За декілька місяців орендну плату було піднято в 10 раз! Дешевше було знімати помешкання в Кремлі. Актив фан-клубу зробив багато щоб порозумітися з бюрократами, проводили навіть мітинг на Арбаті. Уявляєте, в центрі Москви, на багатолюдній вулиці стоїть мовчки юрба (200-300) молодих людей з українськими та динамівськими прапорами. Москалі не вірили своїм очам. Думаєте керівники центру злякалися та пішли назустріч? Ще б пак. Членських внесків не вистачило на покриття оренди, розчаровані активісти пішли в депресію, фан-клуб поволі розвалився. В Українському Культурному Центрі знову стало затишно та малолюдно.
    Але з бюджету гроші (та не маленькі) на підтримку діаспор регулярно виділяються, це точно. Але в чиїх кишенях вони осідають? Бо в Москві українська діаспора лише на папері.

    1) Ну ви й молодці!!! Не злякатися м’ясних, та ще й у центрі Москви! Це ж треба, з шарфами ДК в центрі Москви - феноменально! Чи може вас "коні" мали захистити?   
    2) Ну от, а я ж про що? А якби Івченко хоч частку того свого "футбольного" мільйона зелені віддав Українському Культурному Центру?! "Патріот", млін, нафтогазовий король "Майбахів", матері його ковінька!
     
  • 19:09 08.01.2007
    0 0
    Цитата:
    Та не нахаляву, але і не за мову.Бо виходить:"переходьте на англійську,- матимете газ

    я думаю далі тут діє фактор гнилої гівнюцької пропоганди пасічника і його нафто-газової банди на теренах Галичини особливо. Україна добуває достатньо власного газу, щоб покрити потреби звичайних, як казав хоружівський фюрер "маленьких українців". І діти не "замерзли б в домівках". Богу дякувати, багато держав не мають й того.

    Але брату Петру з його Петрогазом, сусіду по дачі Льоні з його мерседесом також зиск з того тре. Тому розгорнута істерія і риторичні питання про НАТО, ЄС та іншу лабуду про яку вже гоцули на полонинах дискутують - лише для того, щоб пан Фірташ спокійно міг покласти гроші на банківські рахунки сімї Ющенків і наближених.

    А НАТО - то казки дідуся панаса, для галицьких, кримських, донецьких лохів.
     
  • 19:16 08.01.2007
    0 0
    Цитата:
    лише для того, щоб пан Фірташ спокійно міг покласти гроші на банківські рахунки сімї Ющенків і наближених.

    Мав якось нагоду трішки поспілкуватися з одним паном, головним юристом "Росукренерго". В нього саме мобільник зателінькав. Витягує - а то "Vertu", сцуко! Я те "Верту" тільки той єдиний раз в житті і побачив... Живуть же ж люди ... за наші гроші, мля
    Для довідки: знаменитий телефон Юща-молодшого - то саме "Vertu", кажуть, найдешевші моделі "Vertu" коштують тисячі зелених !
     
  • 19:17 08.01.2007
    0 0
    Доречі, коли газові оборутки будуть приносити менше зиску, ми вступемо в НАТО. І тоді Фірташ через якийсь ЕмеріканУкрСпецЕкспорт буде купляти бушні китайські танки в Гренландії, а брат Петро відкриє в офшорах фірмочку ПетроЗброя. Тоді може будемо лаяти паршивих америкосів, за таку підставу.
    Але для того сільським хлопцям тре ще освоїтися, щоб не загриміти як Паша.
    І це вам не казки про "2030 Галичина", а майбутня реальність.

    Так що давайте всі разом покличемо:
    НАТО, НАТО!
     
  • 20:03 08.01.2007
    0 0
    До: Alex Бандерштадтський - #87708


    ...драстє... газові оборутки будуть приносити все більше й більше грошей... Газу-бо все менше й менше... аж поки ресурс не вичерпається повністю.
     
  • 20:04 08.01.2007
    0 0
    НАТО проти українського козацтва. Отже - і ми проти НАТО.
     

Як українізувати хохлов?

Наші Друзі: Новини Львова