Київ, Львів: Берлін: Лондон: Торонто: Чикаго: Сідней: :: середа, 22 січня 2020 року

З ким і проти кого воювала Червона Армія

Переглядів: 17533
Додано: 03.05.2005 Додав: Нахтігаль  тем: 12
Hi 0 Рекомендую 0 Коментарі: 77
  • 00:40 22.01.2009
    0 0
    Червона армія - воїни-окупанти, які ненавиділи Україну, тільки УПА і дивізія "Галичина" - справжні українські герої!
     
  • 01:45 23.01.2009
    0 0
    Усі українці, що боролися з Червоною Армією - є Героями, незалежно від того,до лав яких організацій чи армій вони не належали!
     
  • 16:16 23.01.2009
    0 0
    Гайдамак
    Ех.....
    що тут скажешь......може тiльки МВГ послухаешь

    - Ну что, сынку, помогли тебе твои ляхи? (с) Тарас Бульба

    ____________________________________________________________

    *шепотом на ухо Гайдамаковi* - медалько бажаєшь?    

     
  • 20:56 19.02.2009
    0 0
    Цитата:
    На жаль, стійкість історичних стереотипів дозволяє ідейним спадкоємцям тих, хто проводив спільні паради з гітлерівцями в окупованому Бресті у 1939 році, продовжувати зомбувати масову свідомість українців.

    Про міфи. Нещодавно прочитав цікавий матеріал на цю тему.
    Параду у нашому стереотипному уявленні - на трибуні стоїть німецьке та радянське керівництво, повз них марширують під прапорами німецькі та радянські частини, командує парадом оберст (чи полковник) такий-то, приймає парад генерал такий-то... - не було. Нічого цього не було. Німці зайняли Брест, потім за домовленістю з радянським командуванням звільнили його. Одночасно в місто зайшли радянські війська. Маршрути руху колон було розроблено спеціально таким чином, щоб уникнути їх зустрічі. Тобто "спільною" була лише присутність комбрига із супроводженням та німецьких офіцерів. "Місто здав - місто прийняв".
     
  • 14:31 24.09.2009
    0 0
    24 вересня 1920 року Костя Блакитного було обрано Головним отаманом Холодного Яру
    [url]http://kr2012.com/news/news.php?ELEMENT_ID=126161[...
     
  • 15:26 24.09.2009
    0 0
    Махновець бреше,-парад був. Жалко, що я не зберіг тих фото,
    але як побачу ще,-виставлю. Там і спілкування показане.
    І ще,-червона армія - поняття розтяжне. Одна справа,-ті банди,
    до яких і махно примкнув, і інша,-армія імперська,-сталінська.
    Ту сталін вичистив від команди троцького, бо не
    довіяв їм
     
  • 23:12 24.09.2009
    0 0
     
  • 23:35 24.09.2009
    0 0
    Дякую,Sergius2

    Ось таке фото
     
  • 00:55 25.09.2009
    0 0

    Можу згадати лише фільми...
    Червона Армія у "Весіллі в Малинівці" мала у складі привабливого Миколу Сліченко, який гарно співав! Жінки і дівчата закохувалися! Зразу і Червона Армія почала подобатися, особливо після колективних танців з відомого фільму-оперети...
     
  • 11:54 25.09.2009
    0 0
    До: п.Коцький - #177736


    Дивимося хоча б Wochenschau тих часів:
    http://www.youtube.com/watch?v=MKALTF0P9ZQ

    Те, що нас цікавить, починається на другій хвилині.
     
  • 11:56 25.09.2009
    0 0
    Запізно побачив, Sergius вже навів цей випуск Wochenschau. Камбріґ Крівашеін махає долонькою німецьким військам з помосту.
     
  • 12:26 25.09.2009
    0 0
    У Коцького чергове загострення істерії
    Я, власне, ось що мав на увазі: подію в Бресті можна називати по різному. Можливо, чисто з формальної точки зору називати її "спільним парадом" було би неправильно, оскільки немає свідчень про дотримання якогось там статутного парадного церемоніалу. Можливо, з цієї формальної точки зору більш правильно називати цю подію "урочистою передачею міста Брест".

    Але тут ще й інший момент: більшість істЕриків (не плутати із істОриками), що полюбляють верещати щось на форумах про німецько-радянську дружбу, не знають про радянсько-німецькі стосунки більше нічого, окрім вичитаних у Різуна обривків та декількох газетних статейок часів "розгулу демократії та розвінчательства міфів" у 90-х... Навіщо розвінчувати одні міфи, щоб тут же замінити їх іншими?

    Я, коли писав про сумнівність застосування слова "парад", мав на увазі ось цю думку:
    http://www.liveinternet.ru/community/lj_gezesh/pos...
    Цитата:
    Резюмируя, можно сказать, что факт проведения в Бресте совместного парада является недоказанным. А наиболее правдоподобная, как мне кажется, картина произошедшего в городе выглядит так: сначала в Брест прибывает Кривошеев со штабом и танковой колонной охранения, затем командующие улаживают все связанные с выводом немецких войск проблемы. После этого, вероятно, в город входят советские войска, однако держатся на расстоянии от своих немецких коллег. Части вермахта торжественно проходят мимо трибуны с Гудерианом и Кривошеиным, все улыбаются и машут. После чего генерал дарит комбригу флаг и удаляется вслед за своим корпусом. Затем советские войска окончательно занимают город. По крайней мере, такая версия согласуется со всеми имеющимися источниками.

    Но главная ошибка некоторых несознательных товарищей, которые носятся с брестским парадом, как с писаной торбой, заключается даже не в том, что они пытаются выдать за очевидный факт событие, реальность которого вызывает очень большие сомнения. Главное их ошибка в том, что, даже если этот парад действительно был, сам по себе этот факт ни о чем не говорит. В конце концов российские и американские вооруженные силы в наше время тоже устраивают совместные парады5, однако никому не приходит в голову объявить Россию и США союзниками. Совместный парад может служить только лишь иллюстрацией тезиса о союзническом характере отношений между СССР и Германией в сентября 1939 г., но никак не его доказательством. А тезис этот является неверным безотносительно к тому, был парад или нет.


     
  • 12:32 25.09.2009
    0 0
    Ось іще цікава думка із цього ж приводу:
    http://www.evangelie.ru/forum/t59954.html

    Таким образом, запланированный немцами на 22 сентября совместный парад советских и немецких подразделений с предварительным построением и маршем не удался. Состоялся лишь торжественный марш, во время которого немецкие части в походной колонне проехали мимо трибуны, на которой стояли Гудериан и Кривошеин. Советские части в марше не участвовали, что подтверждается фотографиями с марша - на всех них изображена только немецкая техника. Красноармейцы-танкисты вообще стоят среди зрителей и не могут управлять своими машинами на марше физически
     
  • 12:38 25.09.2009
    0 0
    До: Махновець - #177764


    Цитата:
    Але тут ще й інший момент: більшість істЕриків (не плутати із істОриками), що полюбляють верещати щось на форумах про німецько-радянську дружбу, не знають про радянсько-німецькі стосунки більше нічого, окрім вичитаних у Різуна обривків та декількох газетних статейок часів "розгулу демократії та розвінчательства міфів" у 90-х...


    Вам Deutsche Wochenschau нічого не говорить? Для чого щось в когось вичитувати, якщо можна просто подивитися новини тих років - як події висвітлювалися їх безпосередніми учасниками і свідками.
     
  • 12:43 25.09.2009
    0 0
    До: Пан Крук - #177766

    А ви вважаєте геббельсівську пропаганду об"єктивним джерелом інформації?
     

З ким і проти кого воювала Червона Армія

Наші Друзі: Новини Львова