Київ, Львів: Берлін: Лондон: Торонто: Чикаго: Сідней: :: вівторок, 28 січня 2020 року

Львiв - польське мiсто?

Переглядів: 15006
Додано: 12.05.2004 Додав: Адвокат  тем: 51
Hi 0 Рекомендую 0 Коментарі: 80
  • 07:58 04.07.2004
    0 0
    Шановний п. Ліберал. Ваше питання ріторічне, бо
    люди типу івансстеф не львів'яни. Це сільські мешканці Шановний п. Ліберал. Ваше питання ріторічне, бо
    люди типу івансстеф не львів'яни. Це сільські мешканці прикарпаття, яким радянська влада надала
    змогу урбанізоватися, отримати освіту і осилитися у Львові. Їх зусилями Львів перевертається з європейського міста на провінційне містечко.
    Подивіться тільки на жахливі скульптурні пам'ятники, що встановлені за останні роки.
    Оскільки ці люди не хотять визнавати багато національну спадщину Львова то й вони не спроможні збудувати щось українське європейського рівня.
    NB! Я в ніякому разі не поширую моє твердження на всіх львів'ян, яких, незалежно від національності, вважаю нащадниками європейської культури Львова.
     
  • 17:09 04.07.2004
    0 0
    шановний рех..

    Я - Івансстеф, а точніше Іван Савицький корінний львівянин в якомусь там поколінні.. І я приїхав ц у це місто разом з моїми предками ЩЕ ХРЄН знає скільки років тому.
    радянська влада дала мені хіба щ вселі спогади мого дитинства коли я не знав е ЩО таке національна свідомість... А вчився я вже не за Радянської влади.. АЛе це особисте...
    Поясню свою думку.
    Мені як Львівянину неприємно відпочиваючи, коли я ходжу по місту чути від усяких зальотних типу (напевно ВАС і іже з ними ), про те що ЛЬВІВ .....ЗАРАЗ (зауважте зараз, а не в минулому) є пльське, угорське, і.тд і.т.п. місто..
    Я не відкидую того що Львів через примхи історії був в свій час під Польщею, під Австро-Угорщиною.... (зауважте .. не польським, а українським під Польщею...)... Але ЗАРАЗ_ і всю свою історію він був українським...
    відокремлюйте історію міста   та правління під яким місто знаходилось.

    Даівайте тоді обговоримо що Комсомольск - на- Амурі китайське місто.. АДже там китайців   Тєрова Хуча.....

    і........Їх зусилями Львів перевертається з європейського міста на провінційне містечко. І Слава Богу... яне провінційний шовініст, просто я ЗА Європейське місто юез подібних (я думаю в и в курсі ) рагулів... : )
     
  • 20:21 04.07.2004
    0 0
    2reh

    Добре,що хоч хтось тут є,що сповідує ліберальні ідеї. Дякую за те,що мене підтримуєте.

    А іванстеф запутался в своїх поясненнях. Він вже дякує богу,що Львів перетворюється у провінцію. Через нацизм і людоненависництво Львів ,як європейське місто може загинуть. Позор іванстефу.
     
  • 21:55 04.07.2004
    0 0
    говорили балакали сіли та і заревіли.....
    Моє ліберальне відношення до вас ЛІБЕРАЛ, показує що я терпимий до інших... Але не плутайте Львів - європейське місто та Львів- зіпсований такими "європейцями" як Ви.. По-перше -мова..... У вас не галицька.. (чим і славиться Львів).
    Саме певними як Ви кажете "провінційними" речами і славиться Львів... (до Вашого відома парижани також називають своє місто провінційним)..
    Давайте розрізняти СЕЛЮКОВІСТЬ міста, та провіннційність
    Я хочу щоб Львів всетаки залишався провінційним в тих поняттях в яких я це бачу... З бруківкою, кавярнями в кожному закутку, центром міста з невивченими будинками та стінами...
    Я не хочу щоб Львів - урбанізувався...

    Але куди Вам це зрозуміти .. ІНТЕРНАЦІОНАЛІСТ... блін...

    І до речі...львянин не скаже "позор"..... Задумайтесь над тим коли про Львів будете щось писати..
     
  • 23:09 04.07.2004
    0 0
    ---Я хочу щоб Львів всетаки залишався провінційним в тих поняттях в яких я це бачу... З бруківкою, кавярнями в кожному закутку, центром міста з невивченими будинками та стінами...
    Я не хочу щоб Львів - урбанізувався... ----
    Нічого собі поняттячка. Провінційність та урбанізованість це два різні поняття. Вони лежать у різних площинах. Наведіть порядок із термінологією .

    ---Але куди Вам це зрозуміти .. ІНТЕРНАЦІОНАЛІСТ... блін... ---
    Так,я інтернаціоналіст. А ви - одужуючий націоналіст.

    Немає значення національність міста. Має значення людяність і лояльність людей,що його населяють. І нація тут ні дочого.

    ---По-перше -мова..... У вас не галицька.. (чим і славиться Львів). ----
    Польсько-український суржик назвали галицькою мовою.

    ---до Вашого відома парижани також називають своє місто провінційним----
    Це вам в Парижі таке сказали?
     
  • 23:43 04.07.2004
    0 0
    Це вам в Парижі таке сказали?    
    так...
     
  • 00:28 05.07.2004
    0 0
    українці-львівяни?
     
  • 01:12 05.07.2004
    0 0
    французи-парижани....
    і вони до речі страх не люблять зальотних....
     
  • 01:15 05.07.2004
    0 0
    До іванстефа.

    Бачу ти тут трудився під час вікенду .
     
  • 02:21 05.07.2004
    0 0
    2 сенека.
    так трохи напоров бздур.. розпорошився на   змагання у словесності з одним словоблудом - інтернаціоналістом...
    Нехай час розсудить нас...
     
  • 08:05 05.07.2004
    0 0
    Шановний івансстеф.
    Ви боляче сприймаєте ,коли хтось не визнає Львів українським містом. Я Вас розумію, якщо йдеться про належність Львова до тієї чи іншої держави.
    Львів зараз належить державі Україна і я бажаю Львову і його мешканцям щасливого життя і єдності українців.
    Але дозвольте кілька слів про культурно-історічну спадщину Львова. Тут, на мій погляд,треба визнати
    існування, польського,вірменського, австро-угорського, єврейського, руського, німецького...
    Львова. Лвів тому і є таким красивим,привабливим,
    ароматним, бо кожен народ зробив свій внесок
    в культурну скриньку Львова.
    Можна мільон разів на всіх площах Львова заявляти, що це українське місто, але доки украінізація буде полягати тільки у перенайменованні вулиць, встановлені жахливих монументів, нехтувані історією і культурою Львова, Львів буде залишатися провінційним містечком з агресивними і не виправдованими амбіціями його еліти.
     
  • 08:49 05.07.2004
    0 0
    Шановний івансстеф

    Уважно перечитав Ваш пост.
    По-перше, я радий спілкуватися з корінним львів'яниним.

    По-друге, поясніть, будь ласка:

    хто ці зальотні--"чути від усяких зальотних типу (напевно ВАС і іже з ними )..."

    "відокремлюйте історію міста   та правління під яким місто знаходилось"--- як це зробити ?

    " І Слава Богу... яне провінційний шовініст, просто я ЗА Європейське місто юез подібних (я думаю в и в курсі ) рагулів..." --- про що йдеться ?
     
  • 19:18 05.06.2009
    0 0
    Львів ввібрав в себе культури не однієї України і не однієї Польщі,але чомусь якраз саме це місто на протязі багатьох років залишалось осередком національної боротьби.Смішно питати:"А Львів польський?",ящо якраз в Львові боролися за незалежність українців від Польщі.
     
  • 20:38 05.06.2009
    0 0
    Ні, таки секс-тема, в пані вдалася
    краще. Видно, що та тема ближча
     
  • 04:49 06.06.2009
    0 0


    Де мальви - там наша земля.
     

Львiв - польське мiсто?

Наші Друзі: Новини Львова