Київ, Львів: Берлін: Лондон: Торонто: Чикаго: Сідней: :: вівторок, 21 січня 2020 року

Голод-33 як акт національної ганьби

Переглядів: 22391
Додано: 06.03.2004
Hi 0 Рекомендую 0 Коментарі: 172
  • 16:23 19.04.2006
    0 0
    До: паночка - #60065

    Юль, ти знов не хочеш чути. там не написано про те, шо забороняють. я взагалі такого слова не вживала.
    а потім будеш питати, чому люди те не розуміють.
     
  • 16:30 19.04.2006
    0 0
    Якщо ти боїшся чи то люди з Західної, значить крамезні москвофіли забороняють(я тут немаю на увазі фізичного катування)..так виходить?!..я все почула просто ні на все відповіла,так що не треба тіко в інеті до мене з цим лізти!!
     
  • 16:35 19.04.2006
    0 0
    До: паночка - #60069


    хм....мені здається я досить зрозуміло написала.

    "Якщо ти боїшся чи то люди з Західної, значить крамезні москвофіли забороняють(я тут немаю на увазі фізичного катування)..так виходить?!.." - я не можу зрозуміти сенс тези...
     
  • 11:41 20.04.2006
    0 0
    До: укр.воля - #60072


    Те що ви в Одесi представник нацменшини вам на думку не спадало?
     
  • 12:13 20.04.2006
    0 0
    До: Buchik - #60115


    нарешті визнали, що я хочаб українка. приємно приємно.

    так. я нацменшина, але тільки зараз нацменшина. чудово, що ця меншина з"явилась. вам ЦЕ не спадало на думку?!
     
  • 13:51 20.04.2006
    0 0
    Цитата:
    Те що ви в Одесi представник нацменшини вам на думку не спадало?

    Поправка: представник регіональної нацменшини, що є титульною нацією в державі. А це суттєво корегує статус. Бо в такому разі, я ажніяк вже не вважатимуся нац. меншиною. Ви уявіть собі, чи були, наприклад, нац. меншиною англійці, які приїджали в свої колонії за часів Імперії? Ні - вони були господарями.

    Але навіть коли так, добре, я як представник нац. меншини, маю шанобливо відноситися до національних традицій народності, що переважає в регіоні. Прийнято. Але, як представник титульної, державотворчої нації, я маю право вимагати від цього населення знання моєї мови, і шанування моїх національних традицій. А от цього не спостерігаю.
     
  • 13:53 20.04.2006
    0 0
    До: укр.воля - #60118


    1. Ви щось плутаєте. Я нiде не казав що ви не є українка

    2. Українська нацменшина в Одесi i одеському регiонi була завжди (ну може ще за Литви українцi були там у бiльшостi, але точно не останнi 200 рокiв). Але це нiчого не мiняє. Переважна бiльшiсть одеситiв справжнi кацапи. Просто через те що там десь у запiллi є нормальнi українцi я не наважуюся назвати її українськiм мiстом. Ета русскiй горад, подобається воно вам чи нi.

    3. В чому ваша проблема? Берiть приклад з нiмцiв-фольксдойчiв або кресових полякiв.   Життя можливе i поза Україною/Нiмеччиною/Польщею.   Мої мовно культурнi потреби в Лондонi теж погано задовольняються. Ну то й що?   
     
  • 14:01 20.04.2006
    0 0
    До: Гайдук - #60129


    Цитата:
    Але, як представник титульної, державотворчої нації, я маю право вимагати від цього населення знання моєї мови, і шанування моїх національних традицій. А от цього не спостерігаю


    ну тут таке. кацапiв/малоросiв/новоросiв в межах сучасного гасударства Украiна бiльше (за деякими даними) стiлькi ж скiльки й українцiв. Так що реально меншина то ми. I на нашу титульнiсть їм нас*ати. I то логiчно бо за ними Росiя та й власних грошей в Донецьку на прядок бiльше як у Львовi.
     
  • 14:07 20.04.2006
    0 0
    До: Buchik - #60131

    1. а десь написала, що саме ви так кажете?
    2.а я вас і не прошу.
    3.я вже сто разів писала. проблема в тому, що багато хто тут мислить стереотипно і вже купу разів називали мене єврейкою, писали, що я боюсь розмовляти українською. може прийшов час в дупу засунути західноукраїнську гордість та визнати що в інших місцях теж є українці?! поки західна Україна буде кричати, що тільки вона є Україною (і варіації на цю тему) ми ніколи не зможемо назватись Соборною державою.
     
  • 14:14 20.04.2006
    0 0
    До: укр.воля - #60134


    Цитата:
    поки західна Україна буде кричати, що тільки вона є Україною (і варіації на цю тему) ми ніколи не зможемо назватись Соборною державою


    Ну то продемонструйте менi якiм боком, крiм адмiнистративного, Одеса є питомою частиною України.   Чи розмовляє там хоча б 20% щоденно в бiльшостi ситуацiй українською? Чи ходить тамта бiльшiсть до українськой церкви? Чи переважає у мiстi i областi українська культура? Прошу подати аргументи
     
  • 14:49 20.04.2006
    0 0
    2 Buchik
    Цитата:
    ну тут таке. кацапiв/малоросiв/новоросiв в межах сучасного гасударства Украiна бiльше (за деякими даними) стiлькi ж скiльки й українцiв.

    Та невже? Згоден, ментально так, але етнічно українців набагато більше в нашій країні. Навіть в Одесі, багато, дуже багато тих, хто називає себе "адєссітамі" і "русскімі" мають українські призвища! Проблема не в тому, що українців мало, а в тому що вони змосковщилися, забули свою мову та культуру. І завдання державної політики - повернути їх до культури пращурів.

    Цитата:
    Ну то продемонструйте менi якiм боком, крiм адмiнистративного, Одеса є питомою частиною України.

    Якщо пан дозволить. Одеса завжди була "питомою", як ви кажете, частиною України. Тут ще з самого початку була велика українська громада, що почала складатися з селян, що втікали від кріпаччини (в Одесі кріпаччини ніколи не було). Потім тут діяв з 1905 року доволі потужний осередок "Просвіти", що гуртував навколо себе національну інтелегенцію (назвати хоча б І. Луценка, І. Липу). Під час подій 18-го року в Одесі проходили масові мітинги на підтримку УНР, почав формуватися національний військовий флот з імперських кораблів, що визнали уряд УНР. 1919 року більшовики підняли повстання, місто відстоював корпус гайдамаків... І таких фактів можна назвати багато. Звісно, за часів есересеру, політика денаціоналізації дала своє, і от нині маємо те що маємо.

    Цитата:
    Чи ходить тамта бiльшiсть до українськой церкви?

    Насправді, в майже мільйонній Одесі існує лише дві(!) церкви Київського Патріархату, плюс декілька місць, де збираються греко-католики та уніати, але церквами то не назвеш. Все инше - УПЦ-МП. А за ситуації, коли в церковному питанні існує елементарний вакуумум, мало хто знає чим відрізняється та чи инша церква. Людям байдуже в яку церкву ходити - аби була якнайближче до дому. Мало хто згоден їхати на инший кінець міста, аби відстояти службу. А додайте сюди ще й те, що МП як правило на табличках на вході пише просто "Українська Православна Церква" - тобто елементарно обдурюює людей. То хіба проблема в одеситах - чи в тому, що не проводиться роз’яснювальна робота і УПЦ-КП не передано більшість храмів, що захоплені МП?

    Вам же чудово відомо - народ, а надто колишні гомо-совєтікус, у своїй більшості є інертним. І те що вони не розмовляють українською чи не ходять до української - то не тому, що вони не українці, а просто за старою звичкою. Створіть тут належні умови - і результати не забаряться.
     
  • 15:15 20.04.2006
    0 0
    До: Buchik - #60138


    мда. ото їхала ми якраз вчора з Гайдуком в маршрутці і раділи, що багато у нас в місті реклами українською мовою. а позавчора мене запрошували до Просвіти...
    останній тиждень їжджу ото в універ і читаю милі серцю написи "УПА герої", "Україна понад усе" і т.д.
    ви, до речі, і того позбавлені.
     
  • 15:16 20.04.2006
    0 0
    До: Гайдук - #60140


    Перепрошую Гайдамаче, але жодного спростування своїх тез я у вашiй аргументацiї не побачив. В Одесi немає української культури, немає української культури, немає українського слова.

    Ви навели приклади того ЧИМ Одеса в свiй час до України була дотична, але то не аргумент на користь належностi Одеси до України. Порiвняно великi громади українцiв є також у Лондонi i Москвi. Це не робить Лондон i Москву українськими мiстами. Та i якщо казати вiдверто, то українцiв в Одесi 1905 року було хiба 20%, так що супер велелюдними тi демонстрацiї бути не могли.   Мене також не дуже цiкавить ЧОМУ так сталося що Одеса стала кацапським краєм. Мене цiкавить виключно що там Є зараз.

    Ви кажете - в Одесi живуть москалi, але ми з них зробимо українцiв.   Ну то як, якi маємо досягнення в цiй справi за останнi 15 рокiв? Вивiски помiняли, то так, а крiм того? Вiдверто - з кацапа не зробиш українця. I даремна справа на те витрачати час i грошi.
     
  • 15:21 20.04.2006
    0 0
    До: Buchik - #60145

    ви мене виводите. жаль, ця гілка модерується, хоча напевно мені б усіх матюків не вистачило відписати людині, яка сама живе фіг знаєте де, не знає достеменно що діється на її Батьківщині і ще щось говорить.
    саме через таких як ви ані Одеса, ані Донецьк ніколи не стануть українськими.
    добре хоч ви так далеко від України і ваші зрадницькі пости можуть прочитати тільки користувачі нету.
     
  • 15:22 20.04.2006
    0 0
    До: укр.воля - #60144


    Та не смiшiть курей, укрволя. Краще з людьми поспiлкуйтеся. З посполитими. Вийдiть до них iз своє вежi з слонячої кiстки.Вийдiть з Просвiти надвiр. Подивiться кiко Вiтрянка i Ригiони взяли вiдсоткiв по Одесi.
     

Голод-33 як акт національної ганьби

Наші Друзі: Новини Львова