Київ, Львів: Берлін: Лондон: Торонто: Чикаго: Сідней: :: середа, 26 червня 2019 року
Тексти > Жанри > Есе  ::  Тексти > Тематики > Український Націоналізм

Український театр: традиції і новації

Переглядів: 5733
Додано: 12.08.2011 Додав: Юля Крижевич  текстів: 121
Hi 0 Рекомендую 0 Відгуки 5
Міністерство освіти і науки

Львівський національний університет імені Івана Франка

факультет культури і мистецтв

кафедра театрознавства і акторської майстерності

театр культурний репертуар глядач

Практична робота № 2

\"Український театр. Традиції і новації (особисті враження)\"

Виконала студентка

групи КМК – 31

Крижевич Юля

Перевірила доцент кафедри
.....
 

Відгуки 5

Щоб лишити відгук авторизуйтесь: Ввійти Зареєструватися
 
 
  • 0 0
    Справді пане Ігор, ви праві на Україні дуже мало театрів, а якщо є то у них застрарілий репертуар, який не оновлюється, брак грошей на декорацію тощо, проте це і вина самих театрів, які надіються на підтримку з боку глядачів, це і вина держави, що не популяризує театральну продукцію, а про кіно я вже взагалі мовчу, у колишній радянській Україні - кіностудій було 3 - Ялтинська, Довженко і Одеська, а де вони тепер?
  • 0 0
    Я може з вами погодитись лише в одному театр не має перетворюватись на активний заробіток театралів (вибачте за тавтологію), проте татр на одній ініціативі, далеко не зайде, і якщо опера виживе, то драматургічні постановки, можуть взагалі зникнути, театру потрібна популяризація у масах і грошові вливання.
  • 1 0
    Я не "одноразовий" глядач. По декілька разів передивляюсь вистави з різними складами учасників, спілкуюсь з деякими дієвими особами процесу. Мистецтво не може жити, якщо воно зорієнтовано тільки на кінцевий фінансовий результат, причому не для театру взагалі, а для окремих осіб у ньому. Звісно, про це не треба писати у практичній роботі, але у подальшому житті, якщо Ви присвячуєте себе мистецтву, слід керуватися "благородними" принципами. Може не буде визнання, але виграє наша культура.
  • 0 0
    Плюс до того - причетність до керівництва людей, далеких від мистецтва. Плюс - неможливість розкрити повністю талант здібним акторам і музикантам через амбіції провідних "гравців", як, наприклад, концертмейстерів, які "затирають" потроху і витискають більш талановиту молодь. А якщо додати якісь моменти особистих стосунків, а ще фінансових зловживань у цій сфері... Краще цього всього не знати. Ми вважаємо театр осередком культури, де на замовчання - всі інтелігентні творчі люди.
  • 1 0
    Юліє, я розумію, що Ви торкнулися проблем, які бачите, так би мовити іззовні. Хоча, не виключаю, через спілкування з акторами і музикантами, знаєте також суто внутрішні площини тертя, від яких теж залежить якість кінцевого продукту. От я, як глядач і не тільки, скажу, що Донецький театр опери і балету, маючи хороший репертуар, талановитих артистів і практику закордонних гастролей, міг би бути провідним в України (ох, як же мало у нас театрів), але... внутрішня конкуренція між виконавцями...
Наші Друзі: Новини Львова